スポンサーサイト

Category: スポンサー広告  

新しい衣装 0v0

Category: AS-煌 长安幻夜Cosplay LE  
I've been pondering around the site for 2 months ?
And finally the seller has prepared stocks for these!! +A+
The quality is superb!Wayyyyyyyyy better than what I've expected!
It cost me ,about 70bucks for a set :/
ahh well!
It worth the price anyway! ^0^
I'm such a sucker for these outfits >A< ( And that explains why there are two boys,purposely dressed in this style,regardless of the time ^-^)
Here's a full view :D
Photobucket

and moar close up shots......I didn't take any more full body photo,since the background didn't match -x-.
Photobucket

Photobucket

Photobucket

There's still another set,which I'm planning to keep it for the coming lantern festival -x-. I just hope I have the mood,to bring the two boys out to the Chinese garden for a pretty photoshoot^__^....Hopefully it doesn't rain this time round....

先週の水曜日かな、買った新しい服です!子供の頃から古風衣装が大好きで、(日本の和風とか、中国の古風とか...)
いつか着て写真撮りたいなあと思っていて、大人になりました(笑)。大人になった私は今にもまだ着る機会がありません。15年前にはあったけれど、そのとき私はとても太くて、服のサイズが小さくて、着られなかったですOTL それでやっと痩せたら、着られる場所がなくなりました。(汗)
今はこの子達に私の願いを叶わせてもらって、こういうタイプの衣装を時々買い、この子に着させるということをします。(^-^")
背景があまり似合わないので、顔ばかりとりました。っていうか、ここに載せるまで気付きませんでした


スポンサーサイト

テーマ : スーパードルフィー    ジャンル : 趣味・実用

Comments

05  « 2017_06 »  07

sun m tu w th f s
- - - - 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 -

☆ The wonderful resin diaries (^^)☆
 photo Linkk_zpsffc845cf.jpg  photo banner_zps9639cec5.jpg  photo banner1_zps16d5e330.jpg

