スポンサーサイト

Category: スポンサー広告  

Yuan

Category: Dika 琼楼  
'A' Woah,almost half a month has gone ever since my last post (-_-;)
In fact I did try to blog before flying off for my trip,however,fc2 has some internal problems within that the overseas users ( or maybe it's just s*ngnet users) faced connection problem (facepalm)
I'm summarising the trip up with a sentence! It's COLD AND TIRING,yet MEMORABLE.
Coldness is definitely inevitable,considering the time I chose to visit the country ~.~
When a person is feeling cold,she'd feel tired sequentially ,well at least that's how I think the body works!
Anyway it's definitely a memorable one,not only it marked a new record for my trip counts,as well as the whole new experience of my first family trip ( excluding papa -x-) to the country!

Photos were taken mainly with my phone,but I've no mood to upload it right now (facepalm)

So we should just move on with the topic of the day = =+
The main lead of the day is Yuan!
This set of photos was taken before my trip,and I tried posting it here but failed ,because fc2 is being just too uncooperative and mean =A= So I had to give up without a second choice.
The boy rarely shows his face here, but I swear he does get to change his outfit,frequently!
(Traditional outfits only,that's it.)
So I finally got the mood to take a few snaps,after I did a quick sketch of him -A-
hees,bad owner,inorite.

お久しぶりです~~
たった今日本旅行から帰ってきました!☆(いや、実は一週間前に家に着きましたが...)
はじめて日本に行くことではありませんが、今回は、私にとって、とても有意義な旅でした!
そう!私の初めてではありませんが、家族では初めてなのですよ!
小さく熱帯国に住んでいる私たちにとって、今回は、とても寒かったし、長い間歩いていて疲れましたが、楽しかったです!
携帯で写真を撮りました。数少ないがあとでのせます!

それでは、トピックに戻ります!
今回のメインはうちの橼であります!
何回か着替えをしたのに、私はほかの子に夢中で写真を撮ってあげませんでしたOTL。

それで、先月、友人のドールをモデルにして描いてみたけど、その後、ソファーに座っているこの子をみると、突然描きたくなってきました。ということで、写真もついでに撮りましたよ!

まずは、スケッチから^-^.... :/ a quick sketch.....
Photobucket
横顔だけなのですけど...(汗)
絵を描くのが少し苦手で、顔を描いたらすぐあきらめちゃいましたOTL
機会があれば、全身を描いてみたいなあと思っていますが...
=A= I really need to practice more.......I just lost all my confidence the moment I reached this step and gave up the idea of drawing a full one~_~||
Maybe next time.

So here's Yuan,in black XD.
This was the same outfit that was worn by Retsu in the previous shoot.
http://bittarchoco.blog119.fc2.com/blog-entry-502.html
But the boy's body is now with a friend of mine :3 ,and that leaves Retsu as a floating head for the time being.So~~The number of this type of outfit I have is very limited ~.~
Moreover,it's a headache finding a suitable one for Yuan because of his reddish face up(= =||) In my pov he suits only black and red OTL....
So I'll stick to what I think it will suits him,trying out the black set first!
It appears to be better than what I expected though! oAo
y1
この前うちの烈にもこの衣装を着させたことがありますよ!
しかし、あの子のボデイーは、今友人にかしだしているところ、ただ頭一つのままで何も着られません(汗)。
ということで、衣装のオーナーが着られないなら、橼にこの衣装を着させてみてもらいました!(笑)
この子はね、メイクがすごく綺麗だが、赤くて、黒と赤の服しか似合わないと思っていて、服を選ぶのが大変です(= =||)
まあ~結果は思ったより良かったです!
y2

さっきも言ったが、私は、この子が、黒と赤のものしか似合わないと思っていました。
でも、この前、烈のために買ったASの白い古風衣装を見たら...ちょっと、この子に白いものを着させてみたいなあ~
見たことのない白い橼を見たかっただけで、似合うかどうかこの問題を考えるのを頭から捨てちゃいました~
とにかく服を着替えてからします!
とおもったら.......
y4

OAO 思ったより何倍も似合いましたよ~~~~~!!!
It's a headache searching for black and red ones for this boy,and i really,didn't expect that he would fit this so well,too!
y3

>A<''
and thanks to this =A=
I guess I've splurged my doll funds for Sept and Oct all on all these outfits '_'||
スポンサーサイト

テーマ : スーパードルフィー    ジャンル : 趣味・実用

Comments

05  « 2017_06 »  07

sun m tu w th f s
- - - - 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 -

☆ The wonderful resin diaries (^^)☆
 photo Linkk_zpsffc845cf.jpg  photo banner_zps9639cec5.jpg  photo banner1_zps16d5e330.jpg

