スポンサーサイト

Category: スポンサー広告  

冬物

Category: SD17 レイズナーSF  
^^; I guess I'm getting lazier day by day...
Now counting down to 31st Dec =A=,my start of the sem...Sigh.
-v-
Received an early X'mas present from Dad,and that caused me to neglect my boys for days~_~
Took some photos earlier,before I started neglecting them (-v-||)
And here's K2, in his winter fashion! XD
(K.I was contemplating about who to wear it initially....I knew that these were bought specially for the triple Ks,but I just can't decide who to take the lead....)
Just some modelling of the new outfit -A-....

And I haven't been snapping any photos after this OTL....

Photobucket

Photobucket

Photobucket

最近はあんまり写真を撮りませんでした......
ムードがない、かな?(汗) いや、実は数日前に父からクリスマスプレゼントをもらいました~~~で、その日からずっとゲームをし続けていて= =...徹夜することもあるので、
今目のクマが前より酷くなっています(笑)
まあ~学校が始まるまであと十日くらいで、思いっきり遊んでいきたいと思っています...母がこれに反対しているけどね^^;;;;
この国では、一年中夏なので、冬物とか着ることができるわけがありません ('A'||) ネットで沢山の可愛い冬物を見た私がすごく羨ましかったです。でもどんなに羨ましくても、ここでは暑がりの私が着られるわけがないでしょうね...それで、私のかわりに、うちの子に着て貰いました= =+

着て貰うと言っても= =,可愛いドレスとかではなく、男装なのです!-___-...なぜかあの言葉が出たら友人たちに「ドレスか」と言われて…
可愛さとか全然感じません!!!
かっこいいとは思うけどね^-^
スポンサーサイト

テーマ : スーパードルフィー    ジャンル : 趣味・実用

Comments

07  « 2017_08 »  09

sun m tu w th f s
- - 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 - -

☆ The wonderful resin diaries (^^)☆
 photo Linkk_zpsffc845cf.jpg  photo banner_zps9639cec5.jpg  photo banner1_zps16d5e330.jpg

